Рекомендації професіоналів: що необхідно знати при виборі офісу в оренду

Офіс вважається візитною карткою організації. У ньому має бути достатньо місця для розташування керівного складу та персоналу. Деякі компанії додатково обладнають куточок для прийому відвідувачів. До вибору приміщення треба підходити відповідально, тому що від цього залежить успіх роботи і процвітання комерційної організації.

Купівля або оренда офісу?

Плануючи нову справу, треба визначитися, чи є необхідність знімати приміщення. У деяких випадках підприємці використовують в якості офісу власну квартиру. Таким чином у них випадає заощадити значну на старті бізнесу, коли доходи організації мінімальні.

Фахівці з нерухомості стверджують, що в більшості випадків вигідніше орендувати відповідне приміщення, ніж купувати його. Винятком є ​​великі компанії з розвиненим бізнесом, які можуть безболісно для бюджету вилучити з обороту значну кількість грошових коштів. Хоча в більшості випадків власники популярних організацій вважають за краще оренду приміщень в сучасних бізнес-центрах, розташованих в центрі міста.

Власникам невеликих фірм і бізнесменам не вигідно купувати у власність дороге офісне приміщення. Для них оптимально орендувати нежитлове приміщення Аренда офисов Киев, при цьому пошук об’єкта нерухомості можна виконувати самостійно або із залученням професійних фахівців по нерухомості. Розглянемо, як правильно вибрати офіс для компанії.

Критерії вибору офісу

Підбір приміщення – це відповідальне завдання, так як місце розташування будівлі та інші характеристики впливають на прибутковість і процвітання бізнесу. Власник компанії, який підшукує приміщення під офіс, повинен звернути особливу увагу на наступні чинники:

  • Площа приміщення. В офісі має бути достатньо місця для розміщення керівництва, штату офісних співробітників і обладнання, необхідного для роботи.
  • Місцезнаходження будівлі. Краще підбирати приміщення в центрі населеного пункту або в районі з розвиненою транспортною інфраструктурою і з відмінною прохідністю.
  • Загальний стан приміщення. При огляді приміщення необхідно перевірити наявність ремонту, справність систем освітлення і розеток.
  • Стан інженерних комунікацій. У цьому плані краще розглядати приміщення, розташовані в комфортабельних бізнес-центрах.
  • Концентрація потенційних клієнтів або споживачів. Вибираючи офісне приміщення, варто враховувати попит на продукцію / послуги в різних районах міста.
  • Конкурентне середовище. Фахівці не рекомендують орендовивать приміщення в бізнес-центрах, в яких працюють конкуренти.
  • Наявність додаткових зручностей. Важливо забезпечити зручність для персоналу і клієнтів, тому бажано, щоб поблизу офісу була парковка, під’їзні шляхи, заклад громадського харчування і т. д.
  • Загальна вартість оренди. При складанні договору варто враховувати всі витрати на утримання офісу – комунальна плата, охорона, телефонний зв’язок, послуги інтернет-провайдера і т. д.

Від чого залежить ціна оренди

На вартість приміщення, яке здається під офіс впливають наступні фактори:

  • Рівень інфраструктури. Він визначає престиж офісної будівлі, що позначається на ціну оренди.
  • Місцезнаходження приміщення. Офіси в центрі, поблизу вдалих автотранспортних розв’язок і в прохідних місцях коштують дорожче, ніж в спальних районах.
  • Площа приміщення. Вибираючи оптимальний варіант, треба враховувати, що не варто економити на просторі – в офісі має бути комфортно співробітникам і відвідувачам.
  • Додаткові послуги. В фіксовану вартість оренди можуть входити послуги охорони, обслуговування прибудинкової території, вивезення сміття.

Вибирати приміщення, розташоване в центрі доцільно, якщо діяльність компанії передбачає постійні візити відвідувачів в офіс. Якщо сфера діяльності організації не вимагає частих візитів клієнтів, можна підібрати приміщення на околиці міста, яке буде коштувати набагато дешевше.

Можливі труднощі при виборі приміщення під офіс

Підбираючи приміщення, підприємець повинен визначитися з площею об’єкта нерухомості, враховуючи кількість співробітників на даний момент. Якщо в майбутньому планується розширення штату, доцільно брати в оренду приміщення «на виріст», додавши до показника площі близько 20%. Це вигідніше, ніж через невеликий проміжок часу затівати переїзд.

Бізнесмени зазвичай не мають досвіду в питаннях оренди, тому вони цікавляться тільки розташуванням приміщення та орендною платою за місяць. Однак, їм варто поцікавитися юридичними аспектами договору про оренду. Можливо, це оренда приміщення не від власника і орендодавцем виступає абсолютно іншу юрособу, яка займається оформленням фактичної суборенди.

 

admin

Читайте попереднє

На Львівщині чоловік врятував трьох людей, які ледь не потонули

Читайте далі

На Хмельниччині чоловік підірвав гранату: поранено 6 людей, серед них 4-річна дитина